Tzv. zdravi dezodoransi + recenzija Sebamed Lime

/
83 Comments
Ovaj post nastao je na predlog Pirinčo, a planiram da objavim još koji ovog tipa :)
Već sam spominjala da godinama koristim isključivo tzv. zdrave dezodoranse, dakle dezodoranse koji ne sadrže aluminijumova jedinjenja, a po mogućnosti ni alkohol ni parabene. U ovom postu pojasniću zašto i recenziraću jedan dezodorans koji rado koristim.
Znoj, dezodoransi i antiperspiransi
Znamo svi da ljudska koža skoro svugde ima znojne žlezde čija je glavna uloga termoregulaciona, dakle telo se oslobađa suvišne toplote preko znoja. Takođe se znojenjem izbacuju i otpadni produkti. Znoj se najvećim delom sastoji od vode, a sadrži još i minerale (natrijum, hlor, kalijum), ureu i dr. Znoj sam po sebi nema nikakav miris, a (neprijatan) miris razvije se kada znoj dođe u kontakt sa bakterijama koje se nalaze na našoj koži. Vrsta i jačina mirisa zavise od hrane koju jedemo, lekova, bolesti...
Dezodoransi i antiperspiransi mogu biti u obliku spreja, stika, kreme, gela, roll-on, a uloga im je svima ista - treba da spreče širenje neprijatnih mirisa. Način na koji to rade, ipak, nije isti. Dezodoransi (de - oduzeti, odor - miris) su preparati koji suzbijaju neprijatan MIRIS znoja, dok su antiperspiransi preparati koji suzbijaju samo ZNOJENJE. Dezodoransi sadrže mirisne komponente koje neutrališu neprijatan miris znoja. Neutralisanje se delimično sastoji od prikrivanja mirisa, a delimično od uništavanja bakterija koje taj miris izazivaju. Antiperspiransi, s druge strane, sadrže sastojke koji sprečavaju ili smanjuju znojenje. Sadrže soli metala, uglavnom aluminijuma, ali ima i hroma i olova, koje onemogućavaju izlučivanje znoja (naravno ne u potpunosti). Ovo, svakako, remeti prirodan proces u organizmu što je već samo po sebi loše, ali time se štetno dejstvo ne završava.

Aluminijumske soli
U nekom od oblika one su sastojak jedno 95% dezodoransa na našem tržištu, naročito onih u stiku i roll-on. Aluminijum se kroz kožu apsorbuje u organizam i povećava rizik od stvaranja kancerogenih ćelija. Ljudska koža u stanju je da upije do 60% sastojaka koji se nađu na njenoj površini. Podrazumeva se da proizvođači tvrde da se štetni sastojci nalaze u nedovoljnim količinama da bi predstavljali ozbiljan rizik po zdravlje, ali ja jednostavno ne vidim zašto bih uopšte rizikovala, pogotovo što se dezodoransi koriste svakodnevno pa se količina štetnih sastojaka nagomilava vremenom. Aluminijum se povezuje i sa Alchajmerovom bolešću, a potencijalno je i neurotoksičan i deluje štetno na bubrege. Što se mene tiče, ako u sastavu dezodoransa pronađem aluminijum u nekom obliku neću ga kupiti i to je to.

Alkohol
On je, da kažem tako, manje zlo u dezodoransima. Koristi se zato što se u njemu rastvaraju aktivni sastojci dezodoransa, brzo suši na kožu, daje osećaj svežine, a utiče i na smanjenje broja bakterija. Problem je što je alkohol iritans i preagresivan je za kožu, naročito kožu koja je već iziritirana brijanjem (ispod pazuha). Više volim da moji dezodoransi ne sadrže alkohol, ali kad mi se neki izrazito svidi povremeno sam spremna da zažmurim na prisustvo alkohola.

Parabeni
Parabeni (metil, etil, propil, butil, isopropil...paraben) su konzervansi koji se nalaze u ogromnoj većini proizvoda, ima dosta polemike oko njihove štetnosti, a svakako zaslužuju zaseban post tako da ne bih sad o njima detaljnije, samo ću reći da se trudim da kupujem dezodoranse koji ih ne sadrže iako ih većina kozmetike koju stavljam na sebe ipak ima :(

Zašto sam odlučila da ne koristim dezodoranse koji sadrže štetne sastojke? Jedemo nezdravu hranu, zagađenu na razne načine, izloženi smo štetnom zračenju sa svih strana, toliko je mnogo potencijalnih opasnosti po zdravlje da se ponekad zapitam kako je uopšte iko od nas zdrav. Nije moguće izbeći sve štetne uticaje, neki su neizbežno prisutni, nekih je teško odreći se (hrane sa svim onim E dodacima npr.) pa mogu makar da smanjim štetne uticaje tamo gde to nije naročito teško postići. Istina je da su zdravi dezodoransi u manjini, ali ima ih ipak dovoljno da se može eksperimentisati i isprobavati. Da se ne lažemo - nikada zdravi dezodorans neće biti jak kao neki antiperspirans i oni kojima je svaka pomisao na znoj užasna ne treba ni da razmatraju zdrave dezodoranse. Moja logika nije takva. Tuširam se svakog dana, kada je toplo i dvaput dnevno, redovno menjam odeću, radim kancelarijski posao, po potrebi prebrišem pazuh vlažnom maramicom, svakodnevno koristim neki zdravi dezodorans i parfem i mislim da je kombinacija svega toga sasvim dovoljna da neprijatni mirisi budu u podnošljivoj količini čak i po vrućinama.

Tokom godina koristila sam razne zdrave dezodoranse, ipak ih ima više nego što se to može zaključiti na prvi pogled. Jedan od mojih omiljenih je upravo ovaj - Sebamed Lime
Uglavnom se misli da su zdravi dezodoransi mnogo skuplji od običnih i uglavnom to nije tačno. Cena ovog dezodoransa je 400 i nešto dinara, zavisi gde se kupi, što jeste nešto više od nekog Dove ili Garnier roll-on-a, ali nije preterano. Najbolja stvar kod njega je miris. Mana tzv. zdravih dezodoransa je upravo miris, mnogo njih miriše tako da je bolje ne staviti nikakav dezodorans. Ovaj, naprotiv, miriše tako divno osvežavajuće, baš na limun, a sam miris nije napadan ni prejak (pošto uvek imam parfem od roll-on dezodoransa očekujem neutralan i neupadljiv miris koji se neće "tući" sa parfemom). Ukusi su različiti, jasno, ali verujem da bi ovakav miris skoro svakome odgovarao, prava ugodna svežina citrusa. Bezbojan je i baš odgovarajuće gustine, ne curi kroz otvor i normalno se maže. Što se tiče jačine, 24-oročasovno dejstvo koje prozvođač obećava je daleeeeko od stvarnosti. Teško je reći koliko "drži", to je vrlo individualno, naravno, ali recimo da sam ja mirna neka 3-4 u proseku, kada je hladno onda i duže.
U nekom od narednih postova predstaviću još tri zdrava dezodoransa koja sam koristila. Koristite li vi ovakve dezodoranse? Imate li neku preporuku?


You may also like

83 коментара :

  1. Nisam ih jos koristila ali bas sam krenula da proucavam te zdravije opcije za razne preparate i volela bih da predjem na njih. Jedva cekam da predstavis ostale. Ja sam uvek u potrazi za dobrim dezodoransom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovi nisu jaki kao antiperspiransi, aluminijum je taj koji im daje tu jačinu, ali po meni su sasvim dovoljni za nekoga ko se prosečno znoji i održava higijenu. Biće još recenzija, ali ovaj Sebamed mi je jedan od retkih kojima se vraćam.

      Избриши
  2. Eh ja se na zalost nekako uvek puno znojim, pa mi ni obican dezodorans cesto nije dobar. Ali pomirila sam se sa tim. Tako da mi vise znaci bar da lepo mirise i da taj miris ne izvetri. Na zalost do sada sam to srela samo u muskim dezodoransima, ali ni jedan mi do sad nema dovoljno lep miris koji nije tako ocigledno muski.

    ОдговориИзбриши
  3. U hvala definitivno cu ga omirisati i probati :)

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi se dopala recenzija,kupicu ovaj dezodorans prvom prilikom,obozavam miris limuna.
    Inace,meni je u srednjoj skoli profesorka hemije rekla da ako mi smetaju dezodoransi,uzmem sodu bikarbonu,malo je rastvorim sa vodom(da se napravi kao neka zitka masa) i to namazem ispod pazuha.Probala sam milion puta i deluje garantovano!U pitanju je klasicna hemijska reakcija neutralizacije,jer je znoj kiselina,a soda je baza(kiselina+baza=neutralna reakcija).
    Posto dojim svoju bebu,potpuno sam prestala da koristim dezodoranse,samo sodu koristim,provereno nema neprijatnih mirisa 12h!Eto mozes i to da probas,ne postoji jeftinija,a delotvornija varijanta!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je recenzija korisna :) Znam za sodu bikarbonu i sigurna sam da deluje, vrlo je logično, ali nisam nikad probala, ne znam ni sama zašto. Nisam znala da baš toliko dugo drži, vredelo bi onda isprobati u letnjem periodu, hvala na predlogu.

      Избриши
    2. Анониман21.3.13. 15:53

      slazem se za sodu bikarbonu. Stvarno je efikasna!

      Избриши
    3. Анониман4.1.15. 23:42

      Ja koristim samo sodu već par meseci, daleko je od toga da deluje 12h, barem meni. A nisam do sad ni znala da se ja ovoliko znojim ispod pazuha ...Ali nije mi loša, od prirodnih stikova sam probala Sebamed, koji mi je užasan i ima neki iritantan miris (moj nije sa limunom, pa ajd možda je ovaj bolji) i Aloe ever shield, koji mi i sam ima neki ružnjikav miris, kao Autan, ali svakako jako slabo drže, možda 2,3 sata oba.

      Избриши
  5. sviđa mi se jako post i ja sam pažljiva oko dezodoransa baš zbog tih nekih zdrastvenih razloga. Većinom sam koristila one u spreju, a i vlažne maramice....gdje bi se mogao naći taj koji preporučuješ? Živim u Hrvatskoj i u BIH.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je post koristan :) Sebamed u Hrvatskoj sigurno drži Muller, koliko se sećam u DM-u ga nema, za ostale drogerije ne znam, ali po apotekama bi isto moralo biti.

      Избриши
  6. Od tih "zdravih" dezodoransa koristila sam Alverde i zaista nije nešto... takođe je mirisao na limun.Bilo bi dobro da drži 12h upravo jer sam na poslu većinu dana. Tada bih ga probala, jer zaista antiprespiranti su jako štetni.. :-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Alverde ima dosta vrsta dezodoransa, mineralni mi se ne sviđaju, o njima ću pisati u narednom postu. Mislim da nisam probala taj sa limunom. Nažalost ne mogu ni za jedan zdravi dezodorans da kažem da drži 12 sati, kada je jako vruće koristim i vlažne maramice na poslu, a pogledaj dva komentara iznad preporuku za sodu bikarbonu.

      Избриши
  7. Stvarno poučan post. Kada kupujem dezodoranse, nekako su mi draži oni u spreju, a uvijek pazim da nemaju alkohola i aprabena. Do ovog posta uopće nisam obraćala pažnju na aluminijske soli :(
    Dobro si to napisala - koliko toga štetnog jedemo i udišemo, pa onda još i kozmetika koju koristimo, također se pitam kako je netko od nas zdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti je koristan. Aluminijum je zapravo najgori sastojak jednog dezodoransa, alkohol iritira, ali ne pravi dugoročnu štetu, a parabeni svakako nisu dobri, ali njih ima praktično u svemu šta koristimo, i nije neka ušteda ako ga nema u dezodoransu.

      Избриши
  8. super postic :) probala sam ovaj dezodorans medjutim nije mi odgovarao. pre nekoliko godina sam imala iritaciju pazuha toliku da me je bolelo kada mi voda dodirne taj predeo a kamoli bilo kakav dezodorans. dugo sam se mucila sa tim i upotrebljavala bebi puder neke dve godine umesto dezodoransa dok nisam otkrila aloe ever shield deodorant stick. on mi apsolutno nikakvu iritaciju nije izazvao nakon evo vec neke 3-4 godine da mogu da se zakunem u njega. pise da ne sadrzi aluminijum a evo ga i sastav pa ako ima neki nezeljeni sastojak moracu da mu progledam kroz prste jer je jedini koji em lepo mirise em mi ne iritira kozu a to mi je stvarno najbitnije jer znam kakva je muka kad je taj predeo iziritiran: propilen glikol(ovo je paraben kapiram), preciscena voda, natrijum stearat, aloe barbadensis sok lista, miris, triklosan.
    jedva cekam ostale postove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, ta iritacija baš zvuči gadno :( Nisam čula za taj dezodorans koji preporučuješ, gde ga kupuješ? Što se tiče sastava, na propilen glikol žmurim, ali upade mi u oči triklosan, on ga izbacuje iz kategorije zdravih :( http://www.blic.rs/Slobodno-vreme/Vesti/338025/Triklosan-higijenski-sastojak-vise-stetan-nego-koristan Imam nameru da probam sodu bikarbonu, pogledaj nekoliko komentara iznad, The beauty doctor je objasnila kako se koristi.

      Избриши
    2. bas zanimljivo, probacu to sa sodom bikarbonom :)
      a sta da radim, ovo je jedini dezodorans koji me ne iritira pa cu se uprkos ovom stetnom triklosanu drzati njega :( od te iritacije se bukvalno bojim bilo sta drugo da probam iako sam padala u iskusenje da probam i vichy dezodorans i bottega verde ali nikako da se nakanim :)

      evo kontakt i adresa gde kupujem aloe ako se zainteresujes : Bulevar Mihaila Pupina 10-i/NP/13 (ako poznajes taj deo-YUBC ali one starije sivkaste zgrade, lokal je u prizemlju i gleda ka bivsoj kineskoj ambasadi), kontakt telefon 313-23-52 :)

      Избриши
    3. Ma shvatam, svi mi pravimo kompromise između korisnog i štetnog, neko na ovaj neko na onaj način.
      Vichy sam jurila i jurila i niiiigde, ali nigde ne videh taj bez aluminijuma, samo ona druga dva.
      Hvala na adresi, možda onda ima tamo i drugih zanimljivih proizvoda :)

      Избриши
    4. ako nadjem negde zdravi vichy, javljam :)
      nema na cemu, ja nisam bas upucena sta sve imaju jer ja kod njih uzimam samo dezodorans :)

      Избриши
  9. Moram biti iskrena da nikada nisam obracala paznju na karakteristike dezodoransa. Dosta sam ih probala, ali iz nekog razloga jedini koji me nije iziritirao i koji je stvarno postojan je rexonin aloe fresh ili tako nesto se zove. Ono sto mi je najcudnije je sto mi odgovara samo ono mini pakovanje koje se trosi munjevitom brzinom. Kupovala sam i vece, ali mi je i ono iziritiralo kozu. Nisam sigurna u cemu je problem. xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ogromna većina ljudi ne obraća pažnju, biraju ih prema mirisu i eventualno izbegavaju one koji su im izazvali iritacije. Možda za koju godinu pristupiš klubu mrzitelja aluminijuma :)

      Избриши
  10. Joj mene je ovaj baš pekao i rekoh sebi koristiću one nezdrave :D
    međutim zahvaljujući Elenici otkrih Vichy i sada sam srećna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, a meni je ovaj savršeno blag :( Taj Vichy-jev sam tražila mali milion puta i nikad ga nisam pronašla, već sam počela da mislim da je Vichy bez aluminijuma urbana legenda.

      Избриши
  11. Odlcan post, daj jos! :)) Od juna do septembra prskam se Reksonama raznim ali bar u ovom hladnijem periodu vodim racuna. Spisak zdravih dezodoranasa je poduzi, trenutno trosim Alverde Acerolu. Nije nista posebno, izdrzi 2-3 sata maksimalno ali bar fino mirise. Od zdravih mi je najgori bio onaj u kamenu sto prvo treba pokvasiti.
    Jedva cekam nastavak!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, biće još i to ne za sto godina kako često uradim već tokom meseca marta sigurno :) Taj novi Alverde me baš zanima, na toliku trajnost sam navikla, samo neka prijatno miriše i neka nije onako gust kao njihovi mineralni.

      Избриши
  12. Super post, jedva čekam još. :)
    Meni su skoro svi dezodoransi iritirali kožu, posebno Dove, čiju kozmetiku inače mnogo volim. Niveini su mi uvijek bili onako okej i kad sam vidjela njihov roll-on bez aluminijuma, morala sam da ga uzmem. On mi odgovara, ne iritira mi kožu, mada sam baš gledala na netu i nije toliko prirodan koliko tvrde.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, biće :)
      Videla sam da Nivea ima jedan bez aluminijuma, beše to onaj iz Pure&Natural linije? Njega sam imala nameru da probam.

      Избриши
  13. Jako sam sretna sa naučenim gradivom iz današnjeg posta :-D hvala ti
    znala sam da antiperspiranti nisu dobri, ali se nikad nisam posebno zanimala zašto oni nisu dobri....

    kupujem ovaj Sebamed....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, jako mi je drago što ti je bilo korisno :) Trudnice posebno treba da paze :)

      Избриши
  14. koristim! evo trenutno imam novi, zove se Deo Crystal (miris ruže), kupljen u Zagrebu u Bio i Bio dućanu. ne znam ima li ih kod vas? meni je baš super i mislim napisat recenzijicu o njemu! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemamo te radnje, a rekla bih da nemamo ni dezodoranse, nisam nikad čula za njih. Bio i Bio dućani su mi na listi planiranih mesta za obilazak :)

      Избриши
    2. super su dućani, obožavam ih! :D evo baš sam večeras napravila recenziju Deo Crystal-a i dok sam pisala, još sam ga više zavoljela! stvarno sam prezadovoljna njime!

      Избриши
  15. Анониман23.2.13. 17:57

    Ja bih ti preporucila da probas Neutro Roberts Derma Zero dezodorans u spreju. Ne sadrzi soli Al, alkohol niti parabene. Ja sam ga skoro otkrila i za sad sam zadovoljna, videcu kako ce se pokazati na +40.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na predlogu, nisam znala da i Neutro Roberts ima neki bez aluminijuma. Čini mi se da u poslednje vreme sve više brendova izbacuje i takve dezodoranse, mora da se i svest kupaca menja.

      Избриши
    2. taman sam posla da napisem za neutro roberts zero :) ja koristim evo drugu bocicu i zadovoljna sam za zimski period, videcemo kako ce se pokazati za leto.
      Sebamed sam koristila obican, ali nesto sam prestala kad je jedno vreme bila nestasica po BG i nesto mi uvek procuri kod kuglice pa mi izadje vise nego sto treba i to me zivciralo....ali mislim da cu probati ovaj po tvojoj preporuci cim potrosim ovaj netro roberts cisto malo za promenu :)

      Избриши
    3. Taj Neutro Roberts onda mora biti baš dobar :) Nisam ga primetila verovatno zato što ređe koristim te u spreju, uglavnom kupim roll-on. Ovaj Sebamed mi nikad nije curio, valjda ima veze sa vrstom dezodoransa, a možda i kako se zalomi pakovanje.

      Избриши
  16. Volim tvoje recenzije, odlicne su :)

    Inace meni je cela preparativa SebaMed mac sa dve ostrice, bar ova za odrasle. Sve sto sam probala, imalo je neki nedostatak. Toliko sam se razocarala u nju, da se ozbiljno premisljam oko koriscenja ove kozmetike za bebce, kada stigne, iako je svi hvale.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim što voliš moje recenzije :) Hvala!
      Donekle se slažem za Sebamed, oni prolaze kao neka vrsta medicinske kozmetike iako to realno po sastojcima uglavnom nisu. Ima nekoliko njihovih proizvoda koje baš volim, kao ovaj dezodorans, ali ima i razočarenja. Za bebe znam da mnogi isto hvale Mustelu :)

      Избриши
  17. Koristim baš ovaj dezodorans, ali nažalost nije mi dovoljno jak za sve situacije, ako postoji opasnost od nekog većeg znojenja, moram da posegnem za antiperspirantom. Ranije sam uzimala od FA dezodoranse u spreju, imali su dva mirisa koja sam baš volela, bez aluminijuma, ali ih nažalost više nema.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina je da nije mnogo jak :( Kada je jako vruće ili se mnogo znojim pribegavam brisanju pazuha vlažnim maramicama i ponovnom stavljanju Sebameda.

      Избриши
  18. Odlican post! Ja obozavam da citam post na ovakvu i slicnu temu, koji obuhvati deo i sa medicinskog aspekta, jer me to i zanima, a sa druge strane je korisno da se znanje siri uopste oko sastojaka koji ulaze u proizvode, a ne samo predstavljanje proizvoda. To je mnogo korisnije da ljudi znaju za ubuduce, nego samo dati preporuku. Juce sam uzela jedan Balein roll-on, kazu da ne sadrzi aluminijumsku so, bez parabena je, lagan i sasvim osvezavajuceg mirisa, namenjen za osetljivu kozu. Sasvim je povoljan kosta oko 190 din. sa plavim je cepom, pa eto neka se nadje kao preporuka. :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Slažem se, treba više pisati o ovakvim stvarima i o manje lepoj strani kozmetike. Što više ljudi čita sastojke više se diže svest prosečnog kupca pa i proizvođači postepeno menjaju formule. Ko bi rekao da i Balea ima neki bez aluminijuma, čitala sam sastojke nekoliko njihovih i svi su ga imali, valjda nisam uzela onaj pravi. Hvala na predlogu :) Trebalo bi fino napraviti popis svih dezodoransa bez aluminijuma koji se mogu pronaći kod nas.

      Избриши
  19. Znala sam da antiperspiranti nisu zdravi ali... :/ i dalje ih koristim. Najvise koristim ove u sticku a trenutno Dove - dead sea minerals. Sad sam provjerila i naravno sadrzi i taj aluminijum :( Mislim da bi mi bilo mrsko istrajat u tome sa sodom bikarbonom a za ovaj Sebamed ne znam imaju li stick ili samo roll-on? U svakom slucaju poucna recenzija i cekam da predstavis i ostale zdrave, mozda nadjem zajednicku rijec sa nekim od njih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma shvatam, ima mnogo toga za šta znam da je štetno, a ipak nastavljam da koristim, ne može se sve ni izbeći, svako pravi neke svoje kompromise. Sebamed nema stik, samo ovakve ima. Biće još recenzija :)

      Избриши
  20. neko, ne sećam se ko, je spomenuo ovaj dezodorans i ja sam od tad u neuspešnoj potrazi za njim :( kod mene ga nigde nema, ima, čini mi se, lemon verzija ali ne i lime..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće da je Pirinčo taj neko :) Gledala sam sad dezodoranse na Sebamedovom nemačkom sajtu i mislim da bi taj limun koji spominješ mogla zapravo biti ova limeta što je kod nas.

      Избриши
  21. Predivan post i još bolji blog!Celo jutro listam tvoj blog,kako do sada nisam naletela na tebe?!Imamo isti tip kože,hhehe :)Pre par meseci sam čitala članak o štetnosti aluminijumovih soli i parabena na kožu,otvorili su mi oči što se kaže,i baš sam tragala za zdravim dezodoransom,sutra idem po ovaj sebamedov ili taj nivea fresh :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa :) Ima dosta dezodoransa iz ove grupe, više nego što bi se reklo na prvi pogled. Pogledaj i Alverde, njihovi su svi iz te kategorije.

      Избриши
    2. Ja sam bas htela da probam seba med, koristila sam alverde lajm i zalfija, divan je miris, ali slabo,bas slabo drzi, tako da je on jedino zimi ok, kad se ne znojimo puno. Ali sam probala neutro roberts derma zero kad je izasao, i sad sam vec uzela drugu bocicu, stvarno je odlican, i po mirisu i po zastiti je isti kao i svi drugi dezodoransi a sto je najbitnije zdrav je :) inace sam jos pre cula da valjda nijedan njihov dezodorans ne sadrzi aluminijum, ali se nikad nesto za njih nisam hvatala, ovaj je odlican, sve preporuke, cena je 350!

      Избриши
    3. Neutro Roberts je onda definitivno vredan isprobavanja kada ga toliko ljudi hvali! Hvala na preporuci :)

      Избриши
  22. Ja koristim the body shop isto nema AL i kupovala sam ih gomile i slala i u Srbiju. Nije idealan za +40 ali ni jedan od tih "zdravih" nije.
    i sad vidim prestali da proizvode! zovem ja TBS kazu nesto menjaju pakovanje valjda ce ponovo poceti prodaju na prolece. Jeftini su oko 5$ pa ako budes imala priliku obavezno probaj
    Muz isto koristi njihov.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je stvarno super cena, doduše biće da je Evropi nešto skuplje. Hvala na preporuci, pogledaću kad budem bila u prilici :)

      Избриши
  23. Ja sam prva među onima koji ne obraćaju previše pozornost :/ ali pitam se koliko je nešto deklarirano kao zdravo uistinu zdravo ili je samo u pitanju marketinški trik.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće da ni ovi zdravi nisu zapravo naročito zdravi, ali opet, aluminijum je sigurno štetan pa računam da su ipak bolji od običnih.

      Избриши
  24. ja moram da priznam da ponekad posegnem i za dezadoransima koji smanjuju znojenje (naravno sa aluminijumom), ali uvek imam u kuci i neki zdravi, i trudim se da ih koristim sto vise. probala sam i sebamed i alverde, ali trenutni favorit mi je weleda, on je u spreju, malo skuplji, oko 1500 dinara, ali to je 100ml tecnosti, ali bez gasa kao kod klasicnih dezadoransa, tako da mi traje koliko i 4-5 bocica klasicnih dezadoransa, sto mi po ceni dodje na isto. odlicno je to sto je organski brend, jedino sto mu je alkohol na prvom mestu sastojaka, ali gledam mu kroz prste jer se tesim time sto su to biljni alkoholi, i stvarno nisam primetila da mi isusuje kozu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od Welede me je baš alkohol i odbio, brijem se ispod pazuha praktično svaki dan pa je nezgodno stavljati dezodoranse koji sadrže alkohol :( Inače Weleda stvarno ima lepih proizvoda.

      Избриши
  25. Jao, meni je ovaj dezodorans najveći promašaj u kozmetici od Nove godine. Baš me razočarao. Ne drži nikako, ali nikako. Bukvalno se osjećam kao da nisam nanijela ništa. :((( Kao jeftinija varijanta može posložiti i Alverde koji je isti, a duplo jeftiniji.
    Kao bolju i malo skuplju ociju ja preporučujem Avene koji je takođe bez štetnih sastojaka, a koliko toliko radi posao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po trajnosti jeste u rangu sa Alverde dezodoransima, ali meni drži, barem koji sat. Baš mi je žao što ti ne odgovara :( Nisam probala Avene, hvala na predlogu, meni je od tih skupljih bio fin Dr. Hauschka.

      Избриши
  26. Coxy, sad tek vidim šta sam napisala i kako sam se izrazila. Jao :)))
    Pod ovim - osjećam se, sam mislila na svoj neki osjećaj, a ne na nešto drugo, bukvalnije. :))Volim da stavim dezodorans i ne razmišljam, ovaj mi nekako budi nesigurnost.
    Hvala i tebi na prijedlogu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma shvatila sam, bez brige :) Bilo je i meni jako čudno kad sam se tek prebacila na ovakve dezodoranse, imala sam osećaj da je svejedno imam li dezodorans ili ne, sad sam se navikla.

      Избриши
  27. I ja sam odavno pocela da pridajem znacaj ovome, i uglavnom se trudim da izbegavam aluminijum, mada uvek u rezervi postoji jedan antiperspirant za neke bitne situacije, izlaske, sportske aktivnosti i sl, a ostatak vremena uredno koristim Alverde od zalfije ili Niveu bez alum. svakako cu i ovaj isprobati, jer obozavam limunaste mirise, a za tu razliku u ceni stvarno ne mogu da se obazirem, pogotovo sto se mnogo para potrosi na kojesta a zdravlje je valjda uvek prioritet. Cak sam citala da se organizam duzim koriscenjem ovakvih dezodoransa vremenom odvikne od agresivnog uticaja antiperspiranata pa se i znojenje smanjuje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga imam trenutno i koristim ga .Ok mi je.
      Sve pohvale za blog !

      Избриши
    2. Nisam pročitala to za postepeno smanjivanje znojenja, ali to bi onda moglo da objasni zašto je meni ovaj dezodorans sasvim dovoljan, a mnogima ipak nije! I meni je nešto viša cena za ovakve dezodoranse sasvim ok, a mogu se naći čak i skroz povoljni, kao Alverde ili Nivea.
      Danijelaa, hvala :)

      Избриши
  28. Super post stvarno :)
    Onaj Alverde što sam ti preporučila u poslednjem postu je na bazi alkohola(alkohol prvi sastojak), ali zato tako dobro dobro drži od neprijatnih mirisa. Meni alkohol nikada nije bio nešto iritantan, ali svakako da nije blag prema koži ;) Isprobaću i ovaj Seba med!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci, probaću, nisam preluda za alkoholom, ali nije ni da ga skroz izbegavam u proizvodima, nekad je stvarno neizbežan. Ovaj Sebamed baš prijatno, osvežavajuće miriše :)

      Избриши
  29. Анониман19.7.13. 12:54

    A STA MISLITE O EGO KREMI?KOLEGINICA MI PRPORUCUJE,DA LI JE NEKO KORISTI?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam čula za tu kremu, možda će se javiti neko ko jeste, mada je ovo već stari post.

      Избриши
  30. Super ti je blog, baš uživam čitajući ga, vrlo je poučan. I ja sam ranije kupovala dezodaranse a da nikada nisam obraćala posebnu pažnju na njihov sastav. Sada si mi otvorila oči :-)))).

    Što se tiče Sebameda, kupila sam ga pre 2 dana. Lepo i osvežavajuće miriše i definitivno mora da se nanese ponovo nakon 3 do 4 sata, pogotovo na ovim temperaturama. Ali pre bih ponovila nanonšenje nego da i dalje kupujem dezodoranse koji sadrže aluminijum, alkohol i parabene.

    Hvala na savetu.

    Samo tako nastavi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Nekada sam i ja kupovala standardne dezodoranse, čak i antiperspirante, ali nakon što sam se bolje informisala više ne rizikujem, mislim da se ne isplati. Ako već nisi probaj novi Neutro Roberts (u spreju je, crveni poklopac, piše 0% alu. soli, parabena, alkohola), odličan je, drži duže od Sebameda!

      Избриши
  31. Super, hoću, pretpostavljam da ima i muška varijanta? :-))).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, nisam gledala, od muških sam probala da uvalim mužu jedino Sebamed sa plavim zatvaračem, prekukao je kako ostavlja tragove i toliko o tome :(

      Избриши
    2. Анониман26.8.13. 14:34

      Evo i od Balea neki bez aluminijuma:) http://www.dm.de/de_homepage/balea_home/balea_produkte/balea_produkte_deodorant/balea_produkte_deodorant_deospray/7074/balea-deospray-himbeere-zitronengras.html

      Избриши
    3. Nisam znala za ovaj, hvala na preporuci. Probaću, pre ili kasnije svakako probam svaki zdravi na tržištu :)

      Избриши
    4. Анониман15.7.14. 13:16

      Blog je super, ne znam koliko je još aktivna tema...ali imam jedno pitanje...
      Zanima me šta mislite o stavljanju parfema ispod pazuha? Naime to je moje rešenje protiv znojenja, a znam sigurno da nema aluminijuma. Naravno alkohol je tu i verovatno nešto od parabena, međutim meni je dovaljan jedan mali šprc pod pazuhom i verovali ili ne izdržim ceo dan bez mirisa. Naravno kad imam ovakvu zaštitu, znojenje je potpuno normalno, samo nema miris, odnosno oseća se parfem... Volela bih da čujem nečije mišljenje :)

      Избриши
    5. Izvini što kasno odgovaram. U principu i meni to ima smisla mada pretpostavljam da svaki dezodorans ima neki sastojak koji utiče na upijanje znoja (nešto tipa talka), a da to parfemi nemaju. Realno je i da parfem na drugačiji način razvija miris ispod pazuha i na onim preporučenim tačkama, ali sve u svemu, ukoliko je krajnji rezultat prijatan ni meni to ne zvuči kao loše rešenje :)

      Избриши
  32. Анониман21.8.15. 08:17

    Probala sam sodu ispod pazuha i super dugo drzi. Ali nocu me pece koza pazuha i ujutru je crvena,kao da me iziritira. Zna li neko kako to da sprecim?

    ОдговориИзбриши
  33. Анониман21.8.15. 08:18

    Da li mozda moze nesto da se umesa u sodu da se spreci crvenilo i peckanje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, možda neko ko se bolje razume u hemiju vidi i odgovori. U principu je soda agresivna i reaguje u kontaktu sa znojem, iritacija dođe logična :(

      Избриши
    2. Анониман21.8.15. 08:45

      Taman sam se obradovala da sam nasla celodnevno resenje protiv neprijatnih mirisa kad ono-iritacija. Covek izgleda ima izbor ili da smrdi ili bude iziritiran ili koristi nezdrave preparate. :(

      Избриши
    3. Istina :( Probaj Neutro Roberts Derma Zero, meni je on najefikasniji od tih bez aluminijuma, volim onaj u stiku i spreju.

      Избриши
    4. Анониман21.8.15. 20:25

      Probala sam. U nekim danima bude sve ok,ali desavalo se jednako cesto da se na pola dana usmrdim. I to bas,bas. Tako da mi nije resenje,grozim se smrada. Pretpostavljam da je i Seba Medov isto ne/efikasan. :) Za sad cu da se vratim na Borotalco,a ako otkrijete neko novo resenje za nas manje mirisne-pisite. :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...